درباره کارسان

در زمستان ۱۳۹۸، همزمان با شیوع جهانی بیماری کرونا و تحولی بی‌سابقه در زندگی مردم، ما، گروهی از دانش‌آموختگان پرشور و خلاق در حوزه IT، تصمیم گرفتیم که به کمک صاحبان کسب‌وکارها بشتابیم. هدف ما تسهیل خدمات‌رسانی و کمک به تطبیق کسب‌وکارها با شرایط جدید بود. از دل این تلاش‌ها و با مشاهده نتایج چشمگیر، شرکت "کارسان داده پرداز نوین (کارسان)" زاده شد.
در کارسان، ماموریت ما این است که با ارائه راهکارهای نوآورانه و مبتنی بر تکنولوژی، کسب‌وکارها را به سمت رفتارهای سیستماتیک، هوشمند و پویا هدایت کنیم.

ما در کارسان، به‌طور مداوم در تلاشیم تا با درک عمیق نیازهای تجاری و کاری مشتریان، خدمات متمایزی ارائه دهیم و تجربه کاری مطلوبی را برای آن‌ها فراهم کنیم. تیم ما از کارشناسان توانمند و باانگیزه تشکیل شده که در قالب تیم‌های فنی و تخصصی، مدیریت جریان کار استراتژیک، تعاملات منظم و مداوم با مشتریان، استقرار به‌موقع نمونه‌های اولیه، به‌روزرسانی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) و تحقیق و توسعه (R&D) مستمر را اجرا می‌کنند.
خدمات ما، سفری از ایده تا واقعیت در دنیای دیجیتال را با میزبانی فناوری‌های مختلف و بر اساس استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد، تا تجربه‌ای کاربری بهینه و متمایز برای مشتریان فراهم شود

جهت مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار آنلاین با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۲۸۴۲۴۴۱۵
با توجه به تحولات سریع تکنولوژی و تاثیرات عمیق آن بر افراد و کسب‌وکارها، ما در کارسان به شما کمک می‌کنیم تا نه‌تنها با این تغییرات سازگار شوید، بلکه برای آینده‌ای روشن و پویاتر آماده باشید.

خدمات ما شامل :

  • 1. طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)
  • 2. طراحی و توسعه وب‌سایت‌های اختصاصی
  • 3. طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های Android و iOS
  • 4. طراحی سایت‌های وردپرس
  • 5. توسعه وب اپلیکیشن
  • 6. سئو (SEO) و بهینه‌سازی سایت